Kategoria szkolenia Szkolenia z obsługi Klienta

Maj

2018Wt01Maj09:00Śr02(Maj 2)16:00POLECANE !!!ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTACena szkolenia: 980 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia z obsługi KlientaPobierz formularz PDF

Czerwiec

2018Wt05Cze(Cze 5)09:00Śr06(Cze 6)16:00POLECANE !!!ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTACena szkolenia: 980 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia z obsługi KlientaPobierz formularz PDF

Lipiec

2018Wt03Lip(Lip 3)09:00Śr04(Lip 4)16:00POLECANE !!!ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTACena szkolenia: 980 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia z obsługi KlientaPobierz formularz PDF

Sierpień

2018Wt07Sie(Sie 7)09:00Śr08(Sie 8)16:00POLECANE !!!ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTACena szkolenia: 980 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia z obsługi KlientaPobierz formularz PDF

Wrzesień

2018Wt04Wrz(Wrz 4)09:00Śr05(Wrz 5)16:00POLECANE !!!ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTACena szkolenia: 980 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia z obsługi KlientaPobierz formularz PDF

X