Poznaj opinie naszych Klientów

(Szczegółowych REFERENCJI udzielamy na życzenie Klienta)

Katarzyna Bugala

Niniejszym chcę podziękować firmie Trainers Team za organizację szkolenia dwudniowego „Prawo w Twojej firmie”. Szkolenie zostało przeprowadzone dla pracowników administracji Kraft Foods Polska S.A. Odział Olza w Cieszynie…

Przeprowadzenie szkolenia charakteryzowało się profesjonalnym przygotowaniem pod względem merytorycznym. Rzetelna wiedza, doświadczenie oraz doskonałe umiejętności dydaktyczne trenera prowadzącego szkolenie, pozwoliła uczestnikom przyswoić szeroki zakres wiedzy i umiejętności praktycznych dotyczących poruszanych zagadnień.

W związku powyższym udzielamy referencji dla firmy Trainers Team, którzy wykonali swoją usługę na rzecz Kraft Foods Polska S.A. w sposób profesjonalny.

Katarzyna BugalaKierownik ds. PersonalnychKraft Foods Polska S.A.
Milena Bator

Z przyjemnością polecamy usługi firmy Trainers Team, której trener przeprowadził dwa jednodniowe szkolenia z zakresu „Bezpośredniej i telefonicznej obsługi Klienta”.
Szkolenia zostały ocenione bardzo wysoko, zarówno biorąc pod uwagę przygotowanie trenera, jak również jakość materiałów szkoleniowych. To co chcielibyśmy szczególnie podkreślić to fakt, że trener zadbał o dopasowanie szkolenia do naszych potrzeb, a aktywny sposób prowadzenia przełożył się wprost na ich efektywność…
Polecamy Trainers Team jako sprawdzonego partnera w podnoszeniu kwalifikacji pracowników…

Milena BatorAsystentka ds. personalnychCentrum Nauki Kopernik
Krzysztof Muryn

Niniejszym chcielibyśmy wyrazić naszą jednoznacznie pozytywną opinię o serii szkoleń organizowanych przez Trainers Team, w których brała udział grupa pracowników naszego Towarzystwa…

…Jednocześnie wyrażając naszą dobrą opinię o już przeprowadzonych szkoleniach, chcemy podkreślić, iż także w przyszłości będziemy zamierzali dalej korzystać z oferty szkoleń firmy Trainers Team

Krzysztof MurynDyrektor SprzedażyLEGG MASON - TFI S.A.
Weronika Kiljańska

Niezmiernie miło jest nam zarekomendować firmę Trainers Team jako organizatora szkolenia z zakresu „Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji”.

Szkolenie zostało przeprowadzone w bardzo miłej i przyjemnej atmosferze, w niezwykle profesjonalny sposób…

Uczestnictwo w szkoleniu spełniło nasze indywidualne potrzeby i wymagania, co potwierdziły opinie uczestników po szkoleniu

Weronika KiljańskaKierownik SerwisuTIMEX Group Polska Sp. z o.o.