TECHNIKI SPRZEDAŻY – JAK ZDOBYĆ KLIENTA

(szkolenie dwudniowe)

Program szkolenia – TECHNIKI SPRZEDAŻY – JAK ZDOBYĆ KLIENTA

  • ZDEFINIOWANIE PROFILU KLIENTA - SEGMENTACJA RYNKU, GRUPA DOCELOWA

    • Segmentacja rynku
    • Zdefiniowanie grupy docelowej
    • Kryteria określające klienta – cechy klienta
    • Stworzenie opisu klienta docelowego
  • DOPASOWANIE ROZWIĄZAŃ DO GRUPY DOCELOWEJ

    • Dopasowanie produktu/usługi
    • Dopasowanie kanałów reklamowych
    • Odpowiedni język i styl komunikacji
    • Właściwy dobór kanałów dystrybucji
  • KLIENT W INTERNECIE

    • Wykorzystanie narzędzia jakim jest internet w kontaktach z klientami
    • Bądź widoczny w sieci, buduj swoją markę w internecie
    • Informacje dostarczane klientowi przez internet
    • Serwis firmowy www i jego wartość dodana
  • TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ Z KLIENTEM

    • Wstęp do telefonicznego umawiania spotkań
    • Standardowy proces umówienia spotkania
    • Podstawowe zasady efektywnego umawiania spotkań
    • Rozmowa telefoniczna – umawianie spotkania
    • Idealne rozpoczęcie rozmowy telefonicznej z potencjalnym Klientem
  • A GDY JUŻ JESTEŚMY NA SPOTKANIU - ZASADY ZDOBYWANIA INFORMACJI

    • Umiejętność zadawania właściwych pytań
    • Pytania pogłębiające.
    • Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych rozwiązań.
    • Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić. Technika trudnych pytań.
  • SZTUKA PREZENTACJI PRODUKTÓW I USŁUG

    • Jak mówić ciekawie i przekonywująco przedstawiając produkt aby wyróżnić się od konkurencji
    • Jak wzbudzić zainteresowanie klienta – emocje czy racjonalizm?
    • Jakich słów unikać, a jakich użyć by zainteresować, a nie zniechęcić
  • JAK SKUTECZNIE POKONYWAĆ OBIEKCJE KLIENTÓW I ZAKOŃCZYĆ ROZMOWĘ SUKCESEM

    • Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
    • Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami?
    • Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy
    • W jaki sposób i kiedy przejść do finalizacji sprzedaży
    • Techniki persfazyjnego zamknięcia sprzedaży.
  • ZARZĄDZANIE PORTFELEM KLIENTÓW

    • Lejek sprzedażowy
    • Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
    • Zasada Pareto
    • Budowanie własnej bazy klientów
    • Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych.
  • PRZEJMOWANIE KLIENTÓW OD KONKURENCJI – SPOSOBEM NA WZROST KONWERSJI SPRZEDAŻY

    • Jak przekonać klienta?
    • Klient pozornie nie zainteresowany
    • Polecenia i rekomendacje
    • Firmowe programy rekomendacyjne
    • Najbardziej niekonwencjonalne i zaskakujące rozwiązania są najskuteczniejsze.
  • TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTA A JEGO OBSŁUGA

    • Wymagające sytuacje w obsłudze klienta
    • Typologia „trudnych klientów” i style zachowań klientów
    • Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i celów
    • Sposoby postępowania z różnymi klientami
  • MANIPULACJE ZE STRONY KLIENTÓW – ROZPOZNAWANIE I PRZECIWDZIAŁANIE

    • Istota manipulacji i perswazji
    • Techniki wywieraniu wpływu według R. Cialdiniego
    • Technika „dostrajania” i „prowadzenia”
    • Metody obrony przed manipulacją

Najbliższy termin szkolenia:

201725Wrz(Wrz 25)09:0026(Wrz 26)16:00TECHNIKI SPRZEDAŻY – JAK ZDOBYĆ KLIENTACena szkolenia: 1 180 zł. netto - szkolenie dwudnioweWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia sprzedażowePobierz formularz PDF

Szkolenie Techniki Sprzedaży

prowadzi:

Agnieszka Nowicka

Agnieszka Nowicka

Dyplomowany trener biznesu

Cena szkolenia: 1 180 zł.

Szkolenie TECHNIKI SPRZEDAŻY, jest szkoleniem dwudniowym.

Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Gdzie szkolimy: