Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu :
Tel.: (22) 201-94-27 lub biuro@trainersteam.pl
Wtedy kiedy:
- masz grupę uczestników;
- zależy Ci aby szkolenie odbyło się w miejscu wygodnym dla Waszej grupy;
- chcesz mieć gwarancję, że szkolenie zostanie dopasowane do specyficznych potrzeb lub nie jesteś pewny w jakim szkoleniu powinniście uczestniczyć;
- zależy Ci na czasie, bo konkurencja nie śpi;
- Techniki sprzedaży z naciskiem na rozmowy o cenie;
- Skuteczna sprzedaż – techniki i tajniki;
- Sprzedaż klientowi konkurencji;
- Negocjacje zakupowe – poziom podstawowy i zaawansowany;
- Sztuka negocjacji handlowych – poziom podstawowy i zaawansowany;
- Wywieranie wpływu w negocjacjach;
- Telefon jako podstawowe narzędzie pracy handlowców;
- Finalizowanie zaczyna się od początku – sztuka zamykania sprzedaży;
- Zaawansowane techniki sprzedaży z naciskiem na cross selling i up-selling;
- Asertywna obsługa trudnego klienta;
- Współczesny savoir vivre w biznesie;
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta;
- Typologia klientów – sposoby na rozpoznanie i dopasowanie się do danego typu;
- Efektywna komunikacja interpersonalna
- Asertywność w relacjach biznesowych;
- Sztuka wywierania wpływu – stosowane techniki i sztuka obrony;
- Sztuka wystąpień publicznych – praktyczny trening autoprezentacji;
- Prezentacja w Power Point – najważniejsze zasady
- Trening antystresowy i sztuka relaksacji;
- Zarządzanie czasem i planowanie zadań;
- Komunikacja interpersonalna dla każdego;
- Konstruktywna informacja zwrotna – nie tylko dla menadżerów