This is a repeating event3 Październik 2018 09:00
ASERTYWNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Opis szkolenia
Szkolenie dedykowane jest dla osób na co dzień pracujących z klientem niezależnie od stażu pracy, zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym. Zapraszamy osoby z różnych branż, na różnych stanowiskach. Na
Opis szkolenia
Szkolenie dedykowane jest dla osób na co dzień pracujących z klientem niezależnie od stażu pracy, zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym. Zapraszamy osoby z różnych branż, na różnych stanowiskach.
Na szkoleniu omówione zostaną zasady kontaktu bezpośredniego, telefonicznego i mailowego.
Godziny szkolenia
(Środa) 09:00 - 16:00
Miejsce szkolenia
Warszawa - Centrum szkoleniowe Trainers Team
Warszawa
Szkolenie prowadzi
Agnieszka Nowicka
Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. W swojej pracy koncentruje się na poszukiwaniu i wskazywaniu nowych niekonwencjonalnych rozwiązań, jednocześnie nie skomplikowanych, a mogących wiele zmienić. Doświadczenie zdobyła w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
Zapraszamy do kontaktu:
Firma szkoleniowa Warszawa
Tel: (22) 201-94-27; E-mail: biuro@trainersteam.pl;
ul. Ks. Jana Sitnika 3 lok. 27,
01-410 Warszawa
NIP : 534-219-43-46
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!