MENEDŻER RESTAURACJI

(szkolenie dwudniowe)

Program szkolenia :

  • MENEDŻER ZESPOŁU A LIDER ZESPOŁU

    • Czy menedżer jest naturalnym liderem zespołu?
    • Poznanie cech wyróżniających dobrego przywódcę,
    • Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron jako lidera zespołu
    • Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli,
    • Poznanie własnego stylu zarządzania i reakcji otoczenia na rozpoznany styl,
    • Wpływ stylów kierowania zespołem na efektywność zespołu
  • WIZERUNEK SZEFA

    • Szef poddany analizie. Analiza transakcyjna według E. Berne
    • Postawy życiowe – czyli co myślimy o sobie i innych i jak to wpływa na zarządzanie i tworzenie atmosfery w zespole
    • Budowanie własnego autorytetu w zespole
    • Asertywność szefa – znacznie więcej niż mówienie NIE
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

    • Rola i zadania menedżera – diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem, podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem.
    • Wpływ stylów kierowania zespołem na efektywność zespołu oraz każdego z członków zespołu.
    • Budowanie swojej roli lidera w grupie. Poznanie cech wyróżniających dobrego przywódcę.
    • Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron jako lidera zespołu.
    • Budowanie autorytetu kierownika zespołu.
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA

    • Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się.
    • Spójność komunikacyjna – sprawna komunikacja jako narzędzie do dobrego rozumienia i uwspólniania celów w zespole i organizacji.
    • Elementy skutecznej komunikacji z pracownikiem (mowa ciała, głos, słowa);
    • Poczucie własnej wartości, a świadomy wpływ na poczucie wartości pracownika – dialog konstruktywny.
    • Jasne komunikowanie planów i szybka informacja zwrotna na temat ich realizacji i odchyleń. Konstruktywna informacja zwrotna – feedback jako narzędzie rozwoju pracownika.
    • Komunikacja i jasny przekaz informacji a motywacja i zaangażowanie członków zespołu. Zaangażowanie w rozmowę – aktywne słuchanie.
  • POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

    • Motywowanie zacznij od siebie
    • Motywowanie w oparciu o wiedzę o potrzebach pracownika
    • Wspólnie określone cele motywują
    • Nierealne cele demotywują
    • Motywacja poprzez umożliwienie rozwoju
  • OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

    • Wymagające sytuacje w obsłudze klienta
    • Typologia „trudnych klientów” i style zachowań klientów
    • Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i celów
    • Sposoby postępowania z różnymi klientami
    • Trudne sytuacje a wizerunek zawodowy – kompetencje, wiarygodność, opanowanie, pewność siebie
  • USTALENIE I OPISANIE ZADAŃ I CELÓW DO DELEGOWANIA

    • Zasada koszyka zadań
    • Metoda SMART
    • Analiza SWOT w ustaleniu celów
    • Analiza BCG w określaniu strategii i wyborze celów operacyjnych
    • BSC (zrównoważona karta wyników) w ustaleniu celów
    • MBO – zarządzanie przez cele
    • Controling w ustaleniu celów i wskaźników oceny (KPI kluczowe wskaźniki sukcesu)
  • DELEGOWANIE ZADAŃ JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA

    • Delegowanie – konieczność czy przywilej osoby kierującej
    • Zasady delegowania obowiązków
    • Najczęściej popełniane błędy w procesie delegowania i jak ich unikać
    • Etapy procesu delegowania
    • Delegowanie zadań adekwatnie do motywacji i kompetencji pracownika
    • Przekazywanie zadań w rozmowie osobistej oraz drogą e-mailową.
  • OCENA PRACOWNIKA

    • Warunki skutecznej rozmowy oceniającej
    • Zasady rozmowy oceniającej
    • Pułapki rozmowy oceniającej
    • Przeprowadzenie rozmowy oceniającej i korygującej z pracownikiem
    • Ocena wykonania zadania i udzielanie informacji zwrotnej. Funkcja motywująca i rozwojowa oceny, kilka zasad udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka

Agnieszka Nowicka

Dyplomowany trener biznesu

Cena szkolenia: 1 280 zł.
szkolenie dwudniowe


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.


Gdzie szkolimy: