PROFESJONALNA ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
(szkolenie jednodniowe)
„Jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę”
Donald Trump
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
Korzyści:
Rozwój postawy biznesowej, budowanie e-reputacji, rozwijanie umiejętności interpersonalnych – uniwersalnych i ważnych w biznesie kompetencji. Natomiast zaplanowane warsztaty i ćwiczenia przygotują praktycznie do pełnienia funkcji profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Szkolenie skierowane do:
- Asystentki Zarządu
- Sekretarki
- Wsparcie administracyjne/organizacyjne.
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym z powyższego tematu. Prześlij nam informacje na maila, zadzwoń (22 201-94-27) lub wypełnij poniższy formularz:
[contact-form-7 id=”5659″ title=”Formularz 1″]
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
CECHY PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI
- Kwalifikacje zawodowe i osobiste
- Reguły protokołu dyplomatycznego
- Takt, uprzejmość, dyskrecja, lojalność, profesjonalizm
- Strój służbowy – dobieranie stroju do sytuacji
- Biżuteria i akcesoria biznesowe
- Wygląd miejsca pracy
DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY
- System identyfikacji wizualnej
- Strona internetowa
- Nazwa, slogany, hasła
- Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
- Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
- Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu
WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
- Macierz Eisenhowera – zadania pilne, nie pilne, ważne i nieważne
- Zasada Pareto – zarządzanie priorytetami
- Analiza ABC – planowanie zadań dziennych, tygodniowych i miesięcznych
- Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
- Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
- Zasada OATS – główna procedura zarządzania czasem
- Gospodarowanie czasem własnym i swojego przełożonego
- Prowadzenie terminarza szefa
- Planowanie zadań krótko i długo-terminowych
ASERTYWNOŚĆ I KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA ELEMENTEM BUDOWANIA WIZERUNKU
- Efektywna komunikacja w zespole
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Komunikacja podczas spotkań służbowych
- Asertywność – klucz do dobrej komunikacji ze światem
- Stosowanie asertywnych komunikatów
- Dlaczego wybieramy nieasertywne zachowania
- Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów a postawa asertywna
SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU
- Zasady zwoływania posiedzeń,
- Przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.,
- Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych z wykorzystaniem Power Point
- Korzystanie z szablonów
- Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
- Optymalizowanie obrazów
- Protokołowanie podczas spotkań – jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia?
NEGOCJACJE I PODPISYWANIE UMÓW Z KLIENTAMI
- Efektywne planowanie celów i strategii negocjacyjnej
- Alternatywy BATNA
- Osiąganie rezultatów korzystnych dla obu stron
- Asertywna wymiana ustępstw
- Reguły wywierania wpływu w negocjacjach
- Przygotowanie umów i kontraktów – zasady,
- Strony umowy, pełnomocnictwa i prokura,
- Forma umowy (ustana, pisemna, akt notarialny, elektroniczna)
- Najważniejsze zapisy w umowach (m. in. odsetki ustawowe i umowne, kary umowne, zaliczka, zadatek, zastrzeżenia własności rzeczy sprzedanej)
- Rozwiązanie i wypowiedzenie umowy,
SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE
- Prawo pierwszego wrażenia
- Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
- Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
- Prowadzenie rozmowy telefonicznej
- Korespondencja listowa i e-mailowa
- Zarządzanie korespondencją e-mail – własną oraz przełożonego
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
- Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
- Wręczanie kwiatów i prezentów
- Organizacja: spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych
- Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
- Profesjonalne Zaproszenie
- Skróty na zaproszeniach (S.T., C.T., R.S.V.P, REGRETS ONLY, EN CAS D’EMPECHEMENT, P.M., TENUE DE VILLE, TENUE DE SOIRÉE, ETC.)
- Mowa ciała podczas spotkania biznesowego
- Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.
Najbliższy termin szkolenia:
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach.
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.
więcej
Godziny szkolenia
(Czwartek) 09:00 - 16:00
Miejsce szkolenia
Warszawa - Centrum szkoleniowe Trainers Team
Warszawa
Szkolenie prowadzi
Agnieszka Nowicka
Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. W swojej pracy koncentruje się na poszukiwaniu i wskazywaniu nowych niekonwencjonalnych rozwiązań, jednocześnie nie skomplikowanych, a mogących wiele zmienić. Doświadczenie zdobyła w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 520 zł.
Szkolenie PROFESJONALNA ASYSTENTKA jest szkoleniem jednodniowym.
Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: