SPRZEDAŻ I MARKETING W DOBIE INTERNETU

(szkolenie jednodniowe)

Program szkolenia :

  • JAK DOTRZEĆ DO KLIENTA, KTÓRY NIE CHCE ROZMAWIAĆ ZE SPRZEDAWCĄ?

    • Klient poszukujący informacji oraz kupujący w internecie. Czy jest jeszcze miejsce dla handlowca?
    • Jak sprzedawać bez ofertowania? Czy to możliwe?
    • Jak przewidywać trendy w sprzedaży i wcielać je w życie.
  • PROSPECTING - CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?

    • Zasady jakimi się rządzi prospecting – zdefiniowanie grupy docelowej oraz zasady dotarcia do niej.
    • Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
    • Systemy informatyczne z zarządzaniu leadami.
    • „Biały wywiad” – czyli jak efektywnie przygotować się do kontaktu?
    • Ogólnodostępne bezpłatne narzędzia monitoringu danych na temat klientów
    • Plan działań prospectingowych
  • STYL DZIAŁANIA, A EFEKTY - SPRZEDAWCA "ZBIERACZ" CZY "KREATOR"?

    • Kreatywność w sprzedaży – działania niekonwencjonalne
    • Bądź widoczny w sieci – zbuduj osobistą markę w internecie
    • Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów
    • Możliwości jakie daje internet w pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań konsumentów.
  • NETWORKING – CO TO TAKIEGO I JAKIMI PRAWAMI SIĘ RZĄDZI?

    • Cechy networkingu
    • Czym nie jest networking
    • E-networking – budowanie kontaktów w sieci, czyli gdzie?
    • Jakie korzyści networking może dać sprzedawcy.
    • Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż
  • PRZEJMOWANIE KLIENTÓW OD KONKURENCJI – SPOSOBEM NA WZROST KONWERSJI SPRZEDAŻY

    • Jak przekonać klienta?
    • Klient pozornie nie zainteresowany
    • Polecenia i rekomendacje
    • Firmowe programy rekomendacyjne
    • Najbardziej niekonwencjonalne i zaskakujące rozwiązania są najskuteczniejsze.
  • STRATEGIA I TECHNIKA E-MARKETINGU. E-MARKETING W SŁUŻBIE SPRZEDAŻY

    • Poznanie optymalnego modelu komunikacji online bazującego na piramidzie opracowanej przez Interactive Advertising Bureau (IAB) .
    • Planowania działań komunikacji w sieci. Wykorzystanie możliwości w zakresie narzędzi i form promocyjnych jakie oferuje internet.
    • Planowanie mediów – analiza, koszty i modele zakupu (CPM, CPC, CPL, CPA, Flat fee)
    • Zastosowanie nowej koncepcji analizy i wyboru poszczególnych form, powierzchni i kanałów komunikacji – model POE.
  • MARKETING W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH

    • Strategia on-site bazująca na optymalizacji projektowania serwisu (słowa kluczowe, nawigacja).
    • Strategia off-site bazująca na działaniach poza serwisem takich jak pozycjonowanie, tworzenie linków, mediach społecznościowych i marketingu wirusowym.
    • Zastosowania najlepszych praktyk z obszaru pozycjonowania strony WWW w internecie.
    • Specyfika i przeznaczenie różnych rodzajów stron WWW – firmowych, produktowych, transakcyjnych i stron docelowych.
    • Zasady efektywnego procesu konstrukcji projektów w sieci. Umiejętność zastosowania testu Steve’a Kruga – weryfikatora poprawności stworzonego serwisu.
  • REKLAMA W INTERNECIE

    • Typy i formy reklamy odsłonowej: formy graficzne, treści sponsorowane, formy oparte na warstwie lub wyświetlane nad treścią.
    • Przygotowanie kreacji reklamowych z wykorzystaniem: topplayer, XHTML i formatu expand corner.
    • Marketing szeptany

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka

Agnieszka Nowicka

Dyplomowany trener biznesu

Cena szkolenia: 520 zł.
szkolenie jednodniowe


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.


Gdzie szkolimy: