SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK

(szkolenie jednodniowe)

Program szkolenia :

  • KREOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW

    • Co możemy nazwać nowym produktem?
    • Tworzenia innowacji – w jakim celu je tworzyć?
    • Istnienie różnic pomiędzy innowacją wtórną, a innowacją absolutną.
    • Kluczowe rodzaje strategii nowego produktu w kontekście innowacji dla klienta i firmy wytwarzającej produkt.
    • Tworzenia nowych produktów w oparciu o: strategię modernizacji wytwarzanego produktu, strategię technologicznej modyfikacji, strategię imitacji produktów konkurentów i strategię bezwzględnie nowego produktu.
  • SUKCES I PORAŻKA NOWEGO PRODUKTU

    • Przyczyny sukcesów i porażek nowych produktów wprowadzanych na rynki europejskie i amerykańskie.
    • Przewidywanie sukcesu lub porażki w oparciu o cechy nowych produktów i zachowań konsumenckich (znajomości podobnych produktów, trendów, ograniczeń społecznych i gospodarczych)
    • Sposoby i źródła budżetowania prac nad nowym produktem
    • Metody doboru form finasowania prac nad nowym produktem w zależności od rodzaju prowadzonych prac badawczych oraz szans na powodzenie nowego produktu.
  • JAK SIĘ RODZĄ POMYSŁY NA NOWY PRODUKT?

    • Czerpanie pomysłów na nowy produkt ze źródeł zewnętrznych.
    • Sposobów i metody pozyskiwania nowych pomysłów – doświadczenia rynkowe.
    • Zastosowaniem crowdsourcingu w pozyskiwaniu pomysłów.
    • Generowania nowych pomysłów ze źródeł wewnętrznych firmy.
  • ANALIZA POMYSŁÓW

    • Znaczenie etapu analizy pomysłów i konsekwencji jego zaniedbania lub błędnego przeprowadzenia.
    • Dostrzegania dobrych rozwiązań nawet w najdziwniejszych pomysłach.
    • Wybrane metody oceny i selekcji pomysłów
    • Metoda listy kontrolnej oraz metoda skalowania i ich znaczenia w procesie selekcji pomysłów na nowy produkt.
  • OPRACOWYWANIE I TESTOWANIE KONCEPCJI PRODUKTU

    • Analiza conjoint – możliwości pozyskiwania informacji od klientów o stopniu akceptacji nowego produktu.
    • Zastosowania analizy conjoint w praktyce.
    • Określenie warunków prognozy optymistycznej i prognozy pesymistycznej wprowadzenia nowego produktu na rynek w oparciu o ekonomiczną analizę ryzyka.
    • Zastosowanie analizy ekonomicznej w sytuacji wprowadzania nowego produktu na rynek i uzyskania odpowiedzi na znaczące pytania zasadności i szansy powodzenia nowego produktu.
  • PRACE NAD NOWYM PRODUKTEM

    • Opracowywanie produktu.
    • Etapy rozwoju produktu.
    • Ustalenie oceny zgodności prototypu nowego produktu z oczekiwaniami rynku.
    • Testowanie rynku .
    • Celowość prowadzenia testów rynkowych. Możliwe do uzyskania informacje w wyniku przeprowadzonych testów.
    • Testy alfa i testy beta nowych produktów firmy.
  • KOMERCJALIZACJA PRODUKTU

    • Ostatni etap wprowadzania produktu na rynek.
    • Budowanie harmonogramu ścieżki krytycznej.
    • Proces kształtowania akceptacji konsumenckiej.
    • Zjawisko dyfuzji innowacji.
    • Identyfikacja różnic pomiędzy akceptacją a lojalnością.
  • PROCES KSZTAŁTOWANIA AKCEPTACJI KONSUMENCKIEJ

    • Czynniki wpływające na proces kształtowania akceptacji
    • Różnice pomiędzy procesem dyfuzji a adaptacji innowacji.
    • Gotowość organizacji do akceptowania innowacji.
    • Kategorie odbiorców produktu wyodrębnione przez Everetta Rogers’a.
    • Oceny stopnia zaakceptowania nowego produktu na rynku z uwzględnieniem kategorii klientów.

Najbliższy termin szkolenia:

2017Pt29Wrz09:0016:00SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEKCena szkolenia: 580 zł. nettoWarszawa Szkolenie prowadzi: Agnieszka Nowicka Kategoria szkolenia:Szkolenia sprzedażowePobierz formularz PDF

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka

Agnieszka Nowicka

Dyplomowany trener biznesu

Cena szkolenia: 580 zł.

Szkolenie SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU, jest szkoleniem jednodniowym.

Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.


Gdzie szkolimy: