TRAIN the TRAINERS

(szkolenie 2 x 2 dni)

Program szkolenia :

  • TRENER I ROLA TRENERA W PROCESIE SZKOLENIOWYM

    • Co oznacza bycie trenerem praktykiem czyli profil kompetencyjny trenera
    • Rola trenera w Urzędzie Marszałkowskim
    • Pułapki zawodu trenera: nadodopowiedzialność, megalomania, uleganie, ocenianie i weryfikowanie, wypalenie
    • Czteroopolowa typologia stylów pracy trenerskiej
  • PROCES UCZENIA SIĘ OSÓB DOROSŁYCH

    • Podstawy andragogiki – zasady pracy z dorosłymi
    • Warunki efektywnego uczenia wg Malcolm Knowles’a
    • Cykl Kolba – jako podstawa logiczna szkoleń
    • Style uczenia się: empiryczny, pragmatyczny, teoretyczny, empiryczny
    • Trójkąt efektywności Edgara Dale’a
    • Krzywa koncentracji
    • Konstruktywna informacja zwrotna – zasady konstruowania i udzielania
    • Modele pracy stosowane w treningu. Model akademicki od teorii do praktyki. Od doświadczenia przez teorię , do praktyki – model pracy z diagnozą
    • Tendencja afilatywna i dominatywna
  • PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ

    • Logika i metodologia tworzenia warsztatów szkoleniowych
    • Wstęp do szkolenia. Zawieranie kontraktu.
    • Konstruowanie ćwiczeń i wykorzystanie pomocy wizualnych
    • Praca z celem głównym szkolenia i poszczególnych ćwiczeń
    • Metody pracy warsztatowej
    • Ćwiczenia typu energizer
    • Grupa i jej „wewnętrzne życie”
    • Faza zależności: bezpieczeństwo i konformizm
    • Faza różnicowania: rywalizacja i indywidualizm
    • Faza kryzys odpowiedzialności: narzekanie i krytycyzm
    • Faza buntu czyli atak na lidera
    • Faza odpowiedzialności czyli realne możliwości grupy
    • Wpływ trenera na proces grupowy
    • Metody pracy trenerskiej a fazy procesu grupowego
    • Trudni uczestnicy: identyfikacja i zasady postępowania
  • ZASADY TWORZENIA PREZENTACJI W PP

    • Zasady konstruowania prezentacji 3P
    • Pomoce wizualne jak unikać efektu „czytacza slajdów”
    • Zasady przygotowania slajdów
  • PROJEKTOWANIE PROCESU SZKOLENIOWEGO I METODYKA SZKOLENIA

    • Narzędzia diagnostyczne na etapie planowania szkolenia: ankieta, wywiad focusowy, obserwacja w miejscu pracy
    • Pomiar efektywności szkoleń: przyrost wiedzy i umiejętności a czas
    • Poziomy badania efektywności: satysfakcja, wiedza, umiejętności, postawy
    • Mierzenie efektywności i przekładalność na twarde (ilościowe) wskaźniki

Szkolenie prowadzone w wykorzystaniem metod nastawionych na aktywny udział uczestników: praca z kamerą, model pracy z diagnozą, praca w grupach, analiza studium przypadku, test autodiagnostyczny, dyskusja moderowana.

Szkolenie prowadzi:

Agata A. Pawłowska

Agata A. Pawłowska

Certyfikowany Coach ICC

Cena regularna szkolenia: 2 680 zł.

PROMOCJA:
Do końca września promocyjna
cena ponad 20% zniżki – 2 080 zł

szkolenie czterodniowe (2x2dni)


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Nagrania kamerą wraz z omówieniem
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.


Gdzie szkolimy: