Sztuka negocjacji handlowych

(szkolenie jednodniowe)

Program szkolenia :

  • ŹRÓDŁA SIŁY W NEGOCJACJACH CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SZANSĘ NA OSIĄGNIĘCIE SUKCESU – WYWIERANIE WPŁYWU

    • Źródła władzy wynikające z: wiedzy, zasobów, stanowiska
    • Wiarygodność negocjatora czyli jak stworzyć swój odpowiedni wizerunek i zdobyć zaufanie partnera negocjacji
    • Samoświadomość negocjatora – umocnienie przekonania o własnej sile i możliwościach
    • Techniki wywierania wpływu społecznego

    TRENING:
    Praca w zespołach, burza mózgów, dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi

  • ELASTYCZNOŚĆ NEGOCJATORA CZYLI JAK DOTRZEĆ I ZBLIŻYC SIĘ DO KLIENTA

    • Cztery wymiary postaw, które mogą prezentować klienci – typologia klienta
    • Oczekiwania oraz główne potrzeby każdego z typów klienta
    • Sposób docierania i zaspakajania preferencji oraz potrzeb każdego z typów klienta
    • Sposoby rozpoznawania danego typu

    TRENING:
    Praca w zespołach, burza mózgów, dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi

  • TAKTYKI NEGOCJACYJNE – ZAGRYWKI JAKIE POJAWIAJĄ SIĘ PODCZAS ROZMÓW NEGOCJACYJNYCH

    • Zdefiniowanie i określenie różnych taktyk negocjacyjnych
    • Jak rozpoznawać i skutecznie się przed nimi bronić
    • Etyka w negocjacjach

    TRENING:
    Praca w zespołach, case study, analiza, generowanie wniosków

  • POSTAWA ASERTYWNA JAKO SPOSÓB NA RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH NEGOCJACYJNYCH

    • Zdefiniowanie pojęcia „asertywność”
    • Różne aspekty asertywności w kontekście budowania siły negocjatora
    • Asertywność jako sposób na kontrolowanie emocji towarzyszących trudnym rozmowom
    • Asertywne techniki radzenia sobie z „ trudnym klientem”
    • Asertywny sprzeciw czyli jak zdecydowanie odmówić nie urażając klienta

    TRENING:
    Dyskusja na forum, praca w zespołach, indywidualna, ćwiczenia kształtujące i rozwijające postawę asertywną, generowanie wniosków

  • KLIENT KONKURENCJI

    • Zasady i specyfika rozmowy z klientem konkurencji
    • Docieranie do motywów klienta stojących za decyzją o wyborze firmy
    • Poznanie strategicznych interesów klienta
    • Prezentowanie przewagi konkurencyjnej

    TRENING:
    Praca w zespołach, ćwiczenia, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi

  • "PRZESTUJ W ROZMOWACH" CZYLI JAK WYJŚĆ Z IMPASU

    • Kiedy pojawia się impas w negocjacjach
    • Jak przeciwdziałać „przestojom” w rozmowach
    • Niebezpieczeństwa związane z pojawieniem się impasu w rozmowach

    TRENING:
    Dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Szewczykowski

Wojciech Szewczykowski

Ekspert w zakresie negocjacji

Cena szkolenia: 680 zł.
szkolenie jednodniowe


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.


Gdzie szkolimy: