Sztuka negocjacji handlowych
(szkolenie jednodniowe)
Negocjacje to często długi i żmudny proces. Pojawiające się rozbieżności pomiędzy partnerami negocjacji generują wiele emocji, które negatywnie wpływają na osiągnięcie pozytywnego rozwiązania dla obu stron.
Negocjatorzy chcąc zaspokoić swoje interesy i zrealizować swoje założenia zaczynają zachowywać się jak „ na wojnie”, zapominając o podstawowej zasadzie w negocjacjach czyli o dążeniu do wyniku „ wygrany-wygrany”.
GRY NEGOCJACYJNE
Pomiędzy blokami tematycznymi zostaną rozegrane 1-3 gry negocjacyjne
(w zależności od oczekiwań uczestników i bieżącego rozwoju warsztatu )
- Uświadomienie czynników wpływających na zwiększenie własnej siły i przewagi podczas negocjacji
- Zapoznanie z technikami wywierania wpływu społecznego
- Rozpoznanie różnych typów klienta i rozwijanie umiejętności docierania do każdej osoby
- Pogłębianie wiedzy z zakresu stosowanych taktyk negocjacyjnych
- Rozwijanie postawy asertywnej
- Poznanie zasad rozmowy z klientem konkurencji
- Rozwijanie kompetencji z zakresu przełamywania impasu podczas negocjacji
Dzięki warsztatowym metodom stosowanym podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak rozwiązywać pojawiające się w czasie negocjacji sytuacje konfliktowe, jak bronić się przed manipulacją. Nauczą się jak kierować rozmową zachowując nad nią kontrolę oraz rozwiną umiejętności komunikacyjne niezbędne w skutecznych negocjacjach.
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
ŹRÓDŁA SIŁY W NEGOCJACJACH CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SZANSĘ NA OSIĄGNIĘCIE SUKCESU – WYWIERANIE WPŁYWU
- Źródła władzy wynikające z: wiedzy, zasobów, stanowiska
- Wiarygodność negocjatora czyli jak stworzyć swój odpowiedni wizerunek i zdobyć zaufanie partnera negocjacji
- Samoświadomość negocjatora – umocnienie przekonania o własnej sile i możliwościach
- Techniki wywierania wpływu społecznego
TRENING:
Praca w zespołach, burza mózgów, dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędziELASTYCZNOŚĆ NEGOCJATORA CZYLI JAK DOTRZEĆ I ZBLIŻYC SIĘ DO KLIENTA
- Cztery wymiary postaw, które mogą prezentować klienci – typologia klienta
- Oczekiwania oraz główne potrzeby każdego z typów klienta
- Sposób docierania i zaspakajania preferencji oraz potrzeb każdego z typów klienta
- Sposoby rozpoznawania danego typu
TRENING:
Praca w zespołach, burza mózgów, dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędziTAKTYKI NEGOCJACYJNE – ZAGRYWKI JAKIE POJAWIAJĄ SIĘ PODCZAS ROZMÓW NEGOCJACYJNYCH
- Zdefiniowanie i określenie różnych taktyk negocjacyjnych
- Jak rozpoznawać i skutecznie się przed nimi bronić
- Etyka w negocjacjach
TRENING:
Praca w zespołach, case study, analiza, generowanie wnioskówPOSTAWA ASERTYWNA JAKO SPOSÓB NA RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH NEGOCJACYJNYCH
- Zdefiniowanie pojęcia „asertywność”
- Różne aspekty asertywności w kontekście budowania siły negocjatora
- Asertywność jako sposób na kontrolowanie emocji towarzyszących trudnym rozmowom
- Asertywne techniki radzenia sobie z „ trudnym klientem”
- Asertywny sprzeciw czyli jak zdecydowanie odmówić nie urażając klienta
TRENING:
Dyskusja na forum, praca w zespołach, indywidualna, ćwiczenia kształtujące i rozwijające postawę asertywną, generowanie wnioskówKLIENT KONKURENCJI
- Zasady i specyfika rozmowy z klientem konkurencji
- Docieranie do motywów klienta stojących za decyzją o wyborze firmy
- Poznanie strategicznych interesów klienta
- Prezentowanie przewagi konkurencyjnej
TRENING:
Praca w zespołach, ćwiczenia, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi"PRZESTUJ W ROZMOWACH" CZYLI JAK WYJŚĆ Z IMPASU
- Kiedy pojawia się impas w negocjacjach
- Jak przeciwdziałać „przestojom” w rozmowach
- Niebezpieczeństwa związane z pojawieniem się impasu w rozmowach
TRENING:
Dyskusja na forum, generowanie wniosków, wypracowanie narzędzi
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Szewczykowski
Cena szkolenia: 680 zł.
szkolenie jednodniowe
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: