MENEDŻER RESTAURACJI
(szkolenie dwudniowe)
Szkolenie ukierunkowane jest na doskonalenie osobistego stylu kierowania ludźmi, zarządzania zespołem, realizacji celów organizacji, identyfikowaniu się z firmą oraz doskonaleniu komunikacji w zespole.
Praca menedżera restauracji niesie za sobą uwarunkowania odmienne od pracy innych menedżerów. Charakterystyczną cechą tej pracy jest fakt stałej bliskości klienta, reagowania na jego potrzeby, uwagi dotyczące pracy podległych pracowników, a jednocześnie zachowania dyskrecji i taktu. Często konfrontacja z klientem trudnym będzie wystawiona na widok publiczny- jak wówczas poradzić sobie w takiej sytuacji, gdzie obserwatorami będą klienci, ale i pracownicy.
Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy będą zdawali sobie sprawę z czynników budujących autorytet szefa i silną pozycję przywódcza. Będą potrafili motywować zespół do osiągania wyznaczonych celów, budować relacje z innymi oparte o szczerą i otwartą komunikację oraz empatię i zrozumienie dla ich potrzeb zawodowych i osobistych.
Skuteczna komunikacja jest jednym z elementów niezbędnych do efektywnej pracy zespołu. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej to często klucz do sukcesu realizacji codziennych zadań czy szczególnych projektów, a efektywna komunikacja wewnętrzna to klucz do sukcesu firmy.
Szkolenie kierowane jest do Menedżerów restauracji oraz osób zarządzających w lokalach gastronomicznych.
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wypełniony formularz należy wysłać:
faksem na numer
(22) 201 92 82
lub zeskanować i przesłać na adres
biuro@trainersteam.pl
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Program szkolenia :
MENEDŻER ZESPOŁU A LIDER ZESPOŁU
- Czy menedżer jest naturalnym liderem zespołu?
- Poznanie cech wyróżniających dobrego przywódcę,
- Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron jako lidera zespołu
- Identyfikacja zadań lidera w organizacji oraz określenie najważniejszych kompetencji potrzebnych do pełnienia tej roli,
- Poznanie własnego stylu zarządzania i reakcji otoczenia na rozpoznany styl,
- Wpływ stylów kierowania zespołem na efektywność zespołu
WIZERUNEK SZEFA
- Szef poddany analizie. Analiza transakcyjna według E. Berne
- Postawy życiowe – czyli co myślimy o sobie i innych i jak to wpływa na zarządzanie i tworzenie atmosfery w zespole
- Budowanie własnego autorytetu w zespole
- Asertywność szefa – znacznie więcej niż mówienie NIE
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- Rola i zadania menedżera – diagnoza osobistego potencjału w kierowaniu zespołem, podstawowe umiejętności menadżera w zakresie kierowania zespołem.
- Wpływ stylów kierowania zespołem na efektywność zespołu oraz każdego z członków zespołu.
- Budowanie swojej roli lidera w grupie. Poznanie cech wyróżniających dobrego przywódcę.
- Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron jako lidera zespołu.
- Budowanie autorytetu kierownika zespołu.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
- Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się.
- Spójność komunikacyjna – sprawna komunikacja jako narzędzie do dobrego rozumienia i uwspólniania celów w zespole i organizacji.
- Elementy skutecznej komunikacji z pracownikiem (mowa ciała, głos, słowa);
- Poczucie własnej wartości, a świadomy wpływ na poczucie wartości pracownika – dialog konstruktywny.
- Jasne komunikowanie planów i szybka informacja zwrotna na temat ich realizacji i odchyleń. Konstruktywna informacja zwrotna – feedback jako narzędzie rozwoju pracownika.
- Komunikacja i jasny przekaz informacji a motywacja i zaangażowanie członków zespołu. Zaangażowanie w rozmowę – aktywne słuchanie.
POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- Motywowanie zacznij od siebie
- Motywowanie w oparciu o wiedzę o potrzebach pracownika
- Wspólnie określone cele motywują
- Nierealne cele demotywują
- Motywacja poprzez umożliwienie rozwoju
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- Wymagające sytuacje w obsłudze klienta
- Typologia „trudnych klientów” i style zachowań klientów
- Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i celów
- Sposoby postępowania z różnymi klientami
- Trudne sytuacje a wizerunek zawodowy – kompetencje, wiarygodność, opanowanie, pewność siebie
USTALENIE I OPISANIE ZADAŃ I CELÓW DO DELEGOWANIA
- Zasada koszyka zadań
- Metoda SMART
- Analiza SWOT w ustaleniu celów
- Analiza BCG w określaniu strategii i wyborze celów operacyjnych
- BSC (zrównoważona karta wyników) w ustaleniu celów
- MBO – zarządzanie przez cele
- Controling w ustaleniu celów i wskaźników oceny (KPI kluczowe wskaźniki sukcesu)
DELEGOWANIE ZADAŃ JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA
- Delegowanie – konieczność czy przywilej osoby kierującej
- Zasady delegowania obowiązków
- Najczęściej popełniane błędy w procesie delegowania i jak ich unikać
- Etapy procesu delegowania
- Delegowanie zadań adekwatnie do motywacji i kompetencji pracownika
- Przekazywanie zadań w rozmowie osobistej oraz drogą e-mailową.
OCENA PRACOWNIKA
- Warunki skutecznej rozmowy oceniającej
- Zasady rozmowy oceniającej
- Pułapki rozmowy oceniającej
- Przeprowadzenie rozmowy oceniającej i korygującej z pracownikiem
- Ocena wykonania zadania i udzielanie informacji zwrotnej. Funkcja motywująca i rozwojowa oceny, kilka zasad udzielania informacji zwrotnej.
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 1 280 zł.
szkolenie dwudniowe
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: