PRACA ZESPOŁOWA. KOMUNIKACJA W ZESPOLE
(szkolenie jednodniowe)
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności osób zarządzających zespołami, a także osób tworzących zespoły, skutecznej współpracy i komunikacji w zespole. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności i zapoznania się z koncepcją ról grupowych. Podczas szkolenia prowadzone będą gry symulacyjne i szkoleniowe, a także ćwiczenia, które pomogą zdiagnozować sytuację w zespole, a następnie po analizie sytuacji wyznaczyć kierunki działania zmierzające do budowy zgranego i współpracującego zespołu generującego wartość dla firmy poprzez wysoką efektywność działania.
Uczestnicy także poszerzą swoją wiedzę na temat zespołu, jego budowy, funkcjonowania, wykształcą umiejętności rozwiązywania konfliktów w oparciu o współpracę i zachowania sprzyjające dobremu porozumiewaniu się.
Kierownicy i menedżerowie różnych szczebli, osoby zarządzające zespołem stałym lub w ramach realizowanego projektu.
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
CZYM JEST ZESPÓŁ
- Zespół w rozumieniu japońskim
- Charakterystyczne cechy zespołów i jak je efektywnie wykorzystać do realizacji określonych zadań
- Skuteczny zespół z jasno określonym celem – jak sprawić aby zespół efektywnie pracował
- Warunki istnienia zespołu – jak o nie dbać i je rozwijać
- Etapy rozwoju zespołu (model Blancharda): faza orientacji, faza niezadowolenia, faza integracji, faza rezultatów
ROLE PEŁNIONE W GRUPIE
- Role grupowe według Meredith Belbin
- Diagnoza własnej roli grupowej – i co się z tym wiąże dla mnie i dla zespołu
- Wpływ emocji na pracę zespołową.
- Metody dopasowania się – rapport, odzwierciedlanie
- Postawy życiowe według Erica Berne i ich wpływ na sposób współpracy w zespole
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
- Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się.
- Spójność komunikacyjna – sprawna komunikacja jako narzędzie do dobrego rozumienia i uwspólniania celów w zespole i organizacji.
- Elementy skutecznej komunikacji z pracownikiem (mowa ciała, głos, słowa);
- Poczucie własnej wartości, a świadomy wpływ na poczucie wartości pracownika – dialog konstruktywny.
- Jasne komunikowanie planów i szybka informacja zwrotna na temat ich realizacji i odchyleń. Konstruktywna informacja zwrotna – feedback jako narzędzie rozwoju pracownika.
- Komunikacja i jasny przekaz informacji a motywacja i zaangażowanie członków zespołu. Zaangażowanie w rozmowę – aktywne słuchanie.
EFEKTYWNOŚĆ PRACY ZESPOŁU W PERSPEKTYWIE DŁUGOTERMINOWEJ
- Analiza własnych zachowań, słabe i mocne strony, na podstawie osobistych doświadczeń biznesowych
- Określenie czynników warunkujących skuteczność działań zespołowych
- Narzędzia diagnozy cech osobowości wspomagające podnoszenie skuteczności zespołu pracowniczego
- Planowanie strategii zmian służących usprawnieniu działań zespołowych
KONFLIKT W ZESPOLE I JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ
- Źródła i rodzaje konfliktów
- Postawy wobec konfliktów a źródła ich rozwiązywania
- Diagnozowanie sytuacji konfliktowej
- Przygotowanie i podejmowanie decyzji rozstrzygających
- Style rozwiązywania konfliktów i sposoby wyrażania niepopularnych opinii i przekonań
STYLE KIEROWANIA, A PRACA ZESPOŁU
- Rozpoznanie własnego preferowanego stylu zarządzania (test indywidualny)
- Omówienie stylów: liberalnego, motywującego, zintegrowanego, zadaniowego
- Poznanie zagrożeń związanych w nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania
- Konieczność stosowania różnych stylów kierowania w zależności od: sytuacji
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 580 zł.
szkolenie jednodniowe
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: