SPRZEDAŻ I MARKETING W DOBIE INTERNETU
(szkolenie jednodniowe)
„Sprzedawanie się zmieniło, a ktoś zapomniał poinformować o tym dział sprzedaży”.
– Dave Lakhani
W dobie internetu klient przegląda oferty i kupuje w internecie. A dlaczego? Bo tam nie ma sprzedawcy!
Wielu klientów unika kontaktów ze sprzedawcą – jak to zmienić? To szkolenie wskaże kilka możliwości. Dzięki aktywności w internecie mamy więcej szans, na zdobycie uwagi klienta, należy, a nawet trzeba z nich korzystać, aby zachować swoją pozycję na rynku. Bez dostosowania swoich działań do współczesnych trendów nie mamy szansy na przetrwanie z dawnymi formami sprzedaży i marketingu.
Internet jest również doskonałym narzędziem marketingowym. Promowanie firmy w internecie przynosi wymierne korzyści w postaci zwiększonej liczby klientów, wzrostu przychodów oraz korzyści niewymiennych polegających na promowaniu marki i budowaniu wizerunku firmy.
Integracja działań off i online jest obecnie koniecznością w każdej działalności biznesowej.
Szkolenie kierowane jest do:
- Menedżerów sprzedaży i marketingu
- Handlowców
- Marketingowców.
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
JAK DOTRZEĆ DO KLIENTA, KTÓRY NIE CHCE ROZMAWIAĆ ZE SPRZEDAWCĄ?
- Klient poszukujący informacji oraz kupujący w internecie. Czy jest jeszcze miejsce dla handlowca?
- Jak sprzedawać bez ofertowania? Czy to możliwe?
- Jak przewidywać trendy w sprzedaży i wcielać je w życie.
PROSPECTING - CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?
- Zasady jakimi się rządzi prospecting – zdefiniowanie grupy docelowej oraz zasady dotarcia do niej.
- Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
- Systemy informatyczne z zarządzaniu leadami.
- „Biały wywiad” – czyli jak efektywnie przygotować się do kontaktu?
- Ogólnodostępne bezpłatne narzędzia monitoringu danych na temat klientów
- Plan działań prospectingowych
STYL DZIAŁANIA, A EFEKTY - SPRZEDAWCA "ZBIERACZ" CZY "KREATOR"?
- Kreatywność w sprzedaży – działania niekonwencjonalne
- Bądź widoczny w sieci – zbuduj osobistą markę w internecie
- Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów
- Możliwości jakie daje internet w pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań konsumentów.
NETWORKING – CO TO TAKIEGO I JAKIMI PRAWAMI SIĘ RZĄDZI?
- Cechy networkingu
- Czym nie jest networking
- E-networking – budowanie kontaktów w sieci, czyli gdzie?
- Jakie korzyści networking może dać sprzedawcy.
- Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż
PRZEJMOWANIE KLIENTÓW OD KONKURENCJI – SPOSOBEM NA WZROST KONWERSJI SPRZEDAŻY
- Jak przekonać klienta?
- Klient pozornie nie zainteresowany
- Polecenia i rekomendacje
- Firmowe programy rekomendacyjne
- Najbardziej niekonwencjonalne i zaskakujące rozwiązania są najskuteczniejsze.
STRATEGIA I TECHNIKA E-MARKETINGU. E-MARKETING W SŁUŻBIE SPRZEDAŻY
- Poznanie optymalnego modelu komunikacji online bazującego na piramidzie opracowanej przez Interactive Advertising Bureau (IAB) .
- Planowania działań komunikacji w sieci. Wykorzystanie możliwości w zakresie narzędzi i form promocyjnych jakie oferuje internet.
- Planowanie mediów – analiza, koszty i modele zakupu (CPM, CPC, CPL, CPA, Flat fee)
- Zastosowanie nowej koncepcji analizy i wyboru poszczególnych form, powierzchni i kanałów komunikacji – model POE.
MARKETING W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH
- Strategia on-site bazująca na optymalizacji projektowania serwisu (słowa kluczowe, nawigacja).
- Strategia off-site bazująca na działaniach poza serwisem takich jak pozycjonowanie, tworzenie linków, mediach społecznościowych i marketingu wirusowym.
- Zastosowania najlepszych praktyk z obszaru pozycjonowania strony WWW w internecie.
- Specyfika i przeznaczenie różnych rodzajów stron WWW – firmowych, produktowych, transakcyjnych i stron docelowych.
- Zasady efektywnego procesu konstrukcji projektów w sieci. Umiejętność zastosowania testu Steve’a Kruga – weryfikatora poprawności stworzonego serwisu.
REKLAMA W INTERNECIE
- Typy i formy reklamy odsłonowej: formy graficzne, treści sponsorowane, formy oparte na warstwie lub wyświetlane nad treścią.
- Przygotowanie kreacji reklamowych z wykorzystaniem: topplayer, XHTML i formatu expand corner.
- Marketing szeptany
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 520 zł.
szkolenie jednodniowe
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: