SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK
(szkolenie jednodniowe)
„Większość innowacji kończy się fiaskiem. Firmy, które nie są innowacyjne – giną”.
Henry Chasbrough
Wprowadzanie nowego produktu na rynek, to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.
Uczestnicy będą nabywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem innowacji, sposobem budżetowania prac nad nim, a także poznają poszczególne etapy procesu decyzyjnego w pracach nad nowym produktem. Uczestnicy również poznają proces kształtowania akceptacji konsumenckiej. Podczas szkolenia zostaną stworzone warunki do praktycznego ćwiczenia zadań występujących na poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Poznanie najnowszych trendów w zakresie projektowania nowych produktów.
- Poznanie zasad planowania procesu projektowania oraz metody walidacji wyników prac projektowych.
- Zdobycie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uniknąć błędów w czasie procesu projektowania, akceptowania i wprowadzania nowego produktu na rynek.
- Nabycie umiejętności pozyskiwania nowych pomysłów z wykorzystaniem źródeł wewnętrznych i zewnętrznych.
- Poznanie zasad testowania nowego produktu na rynku.
- Nabycie umiejętności analizowania procesu kształtowania akceptacji konsumenckiej i dostosowania do niej działań firmy.
Szkolenie skierowane do:
- Zarząd
- Kadra kierownicza
- Pracownicy marketingu
- Pracownicy działów B+R
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym z powyższego tematu. Prześlij nam informacje na maila, zadzwoń (22 201-94-27) lub wypełnij poniższy formularz:
[contact-form-7 id=”5659″ title=”Formularz 1″]
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
KREOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW
- Co możemy nazwać nowym produktem?
- Tworzenia innowacji – w jakim celu je tworzyć?
- Istnienie różnic pomiędzy innowacją wtórną, a innowacją absolutną.
- Kluczowe rodzaje strategii nowego produktu w kontekście innowacji dla klienta i firmy wytwarzającej produkt.
- Tworzenia nowych produktów w oparciu o: strategię modernizacji wytwarzanego produktu, strategię technologicznej modyfikacji, strategię imitacji produktów konkurentów i strategię bezwzględnie nowego produktu.
SUKCES I PORAŻKA NOWEGO PRODUKTU
- Przyczyny sukcesów i porażek nowych produktów wprowadzanych na rynki europejskie i amerykańskie.
- Przewidywanie sukcesu lub porażki w oparciu o cechy nowych produktów i zachowań konsumenckich (znajomości podobnych produktów, trendów, ograniczeń społecznych i gospodarczych)
- Sposoby i źródła budżetowania prac nad nowym produktem
- Metody doboru form finasowania prac nad nowym produktem w zależności od rodzaju prowadzonych prac badawczych oraz szans na powodzenie nowego produktu.
JAK SIĘ RODZĄ POMYSŁY NA NOWY PRODUKT?
- Czerpanie pomysłów na nowy produkt ze źródeł zewnętrznych.
- Sposobów i metody pozyskiwania nowych pomysłów – doświadczenia rynkowe.
- Zastosowaniem crowdsourcingu w pozyskiwaniu pomysłów.
- Generowania nowych pomysłów ze źródeł wewnętrznych firmy.
ANALIZA POMYSŁÓW
- Znaczenie etapu analizy pomysłów i konsekwencji jego zaniedbania lub błędnego przeprowadzenia.
- Dostrzegania dobrych rozwiązań nawet w najdziwniejszych pomysłach.
- Wybrane metody oceny i selekcji pomysłów
- Metoda listy kontrolnej oraz metoda skalowania i ich znaczenia w procesie selekcji pomysłów na nowy produkt.
OPRACOWYWANIE I TESTOWANIE KONCEPCJI PRODUKTU
- Analiza conjoint – możliwości pozyskiwania informacji od klientów o stopniu akceptacji nowego produktu.
- Zastosowania analizy conjoint w praktyce.
- Określenie warunków prognozy optymistycznej i prognozy pesymistycznej wprowadzenia nowego produktu na rynek w oparciu o ekonomiczną analizę ryzyka.
- Zastosowanie analizy ekonomicznej w sytuacji wprowadzania nowego produktu na rynek i uzyskania odpowiedzi na znaczące pytania zasadności i szansy powodzenia nowego produktu.
PRACE NAD NOWYM PRODUKTEM
- Opracowywanie produktu.
- Etapy rozwoju produktu.
- Ustalenie oceny zgodności prototypu nowego produktu z oczekiwaniami rynku.
- Testowanie rynku .
- Celowość prowadzenia testów rynkowych. Możliwe do uzyskania informacje w wyniku przeprowadzonych testów.
- Testy alfa i testy beta nowych produktów firmy.
KOMERCJALIZACJA PRODUKTU
- Ostatni etap wprowadzania produktu na rynek.
- Budowanie harmonogramu ścieżki krytycznej.
- Proces kształtowania akceptacji konsumenckiej.
- Zjawisko dyfuzji innowacji.
- Identyfikacja różnic pomiędzy akceptacją a lojalnością.
PROCES KSZTAŁTOWANIA AKCEPTACJI KONSUMENCKIEJ
- Czynniki wpływające na proces kształtowania akceptacji
- Różnice pomiędzy procesem dyfuzji a adaptacji innowacji.
- Gotowość organizacji do akceptowania innowacji.
- Kategorie odbiorców produktu wyodrębnione przez Everetta Rogers’a.
- Oceny stopnia zaakceptowania nowego produktu na rynku z uwzględnieniem kategorii klientów.
Najbliższy termin szkolenia:
Opis szkolenia
Wprowadzanie nowego produktu na rynek, to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie
Opis szkolenia
Wprowadzanie nowego produktu na rynek, to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.
Uczestnicy będą nabywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem innowacji, sposobem budżetowania prac nad nim, a także poznają poszczególne etapy procesu decyzyjnego w pracach nad nowym produktem. Uczestnicy również poznają proces kształtowania akceptacji konsumenckiej. Podczas szkolenia zostaną stworzone warunki do praktycznego ćwiczenia zadań występujących na poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek.
więcej
Godziny szkolenia
(Wtorek) 09:00 - 16:00
Miejsce szkolenia
Warszawa - Centrum szkoleniowe Trainers Team
Warszawa
Szkolenie prowadzi
Agnieszka Nowicka
Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. W swojej pracy koncentruje się na poszukiwaniu i wskazywaniu nowych niekonwencjonalnych rozwiązań, jednocześnie nie skomplikowanych, a mogących wiele zmienić. Doświadczenie zdobyła w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.
Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 580 zł.
Szkolenie SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU, jest szkoleniem jednodniowym.
Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: