ETYKIETA BIZNESU
(szkolenie jednodniowe)
Nienaganne maniery, świadomość co komu i kiedy wypada. Jak zadbać o swoje dobre samopoczucie i godna reprezentację swojej firmy. To są pytania na które warto znać odpowiedzi, tak aby wzmacniać naszą wiarygodność i profesjonalny wygląd. Jak mówią wielcy „najpierw sprzedajemy siebie, a potem myśl produkt czy usługę”. Aby znaleźć odpowiedzi na te pytania zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego razem z naszym doświadczonym trenerem-specjalistą od etykiety biznesu praktycznie zapoznasz się z najważniejszymi zagadnieniami biznesowego savoir-vivre.
Szkolenie skierowane do:
- Osoby uczestniczące w świecie biznesu
- Pracownicy korporacji i firm prywatnych
- Przedsiębiorcy
- Osoby pełniące funkcje publiczne, reprezentatywne
- Pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Korzyści, jakie daje szkolenie to:
- Umiejętności praktycznego zastosowania biznesowego savoir-vivre’u
- Radzenie sobie relacjach z interesariuszami zgodnie z etykietą służbową
- Zdobycie wiedzy dotyczącej obycia w miejscu pracy, podczas spotkań, kolacji, podróży, reprezentowania firmy, komunikacji międzykulturowej
Po zakończeniu szkolenia firma ma pracownika, który:
- Świadomie korzysta z zasad etykiety biznesowej
- Potrafi odpowiednio zaprezentować Firmę, przedstawić siebie i ją, zachować się w każdej sytuacji
- Potrafi kulturalnie i empatycznie reagować na potrzeby Klientów
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia :
WYGLĄDAJ PROFESJONALNIE – ZASADY DRESS CODU
- Garderoba bizneswoman i biznesmana
- Dodatki i kolory w pracy, czyli małe rzeczy, które zmieniają wszystko
Ćwiczenia:
quiz pozwalający sprawdzić stan wiedzy na temat poprawnego komponowania stroju służbowego, tworzenie zasad dress codeSAVOIR-VIVRE W BIZNESIE
- Kto? Gdzie? Z Kim? Kiedy? Przedstawianie się, witanie, spotkania w zgodzie z etykietą
- Wizytówka…niby mała rzecz…
- Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo i dlaczego ( Biuro, samochód, restauracja, winda…)
Ćwiczenia:
Uczestnicy będą się między sobą tytułować, przedstawiać, witać… zaprojektują wizytówką idealną i przećwiczą jej poprawne wręczanieTECHNIKA, KULTURA I MANIERY W PRACY
- Netykieta i jej rola w skutecznej komunikacji internetowej i telefonicznej
- Z Klientem twarzą w twarz…czyli, czego oczekują od nas inni
Ćwiczenie:
Uczestnicy analizują w grupach „ trudne przypadki” telefonicznych i internetowych kontaktów z Klientem. Odgrywają role „ wzięte z życia” polskich i zagranicznych firm.SPOTKANIA BIZNESOWE PRZY STOLE
- Zapraszanie, jedzenie, płacenie, dziękowanie…
Ćwiczenie:
Ten moduł szkolenia jest oparty na treningu. Uczestnicy siadają za stołem i ćwiczą poprawne zachowania z rekwizytami, przy użyciu nakryć stołowych. Po tym ćwiczeniu nie będzie dla nikogo zaskoczeniem 5 rodzajów kieliszków, kilkanaście sztućców, niecodzienne menu i wymyślne techniki jedzenia potraw.MIĘDZYKULTUROWE RÓŻNICE W BIZNESIE
- Żelazne zasady w kontaktach z zagranicznymi klientami, partnerami, gośćmi…
- Standardy etykiety międzynarodowej w biznesie
Ćwiczenia:
Uczestnicy poznają case study kontaktów międzykulturowych w biznesie, zarówno pozytywne, jak i negatywne
Szkolenie prowadzi:
Karolina Kulisz-Pietrzykowska
Cena szkolenia: 540 zł.
szkolenie jednodniowe
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto,
do których należy doliczyć podatek
VAT w wysokości 23%.
Gdzie szkolimy: