BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE I KREOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU

(szkolenie dwudniowe)

SZKOLENIE SAVOIR-VIVRE – program szkolenia :

  • KREUJ SWÓJ WIZERUNEK...I RÓB TO ŚWIADOMIE!

    • Twoje Personality PR-czym jest i dlaczego nie można się bez niego obejść w świecie biznesu
    • Pierwsze dwie sekundy mogą zmienić wszystko – więcej na temat pierwszego wrażenia i efektu aureoli
    • Badanie własnego wizerunku- stan obecny. Określanie celu – jak ma być!

    Ćwiczenie:
    Uczestnicy rozwiązują quiz pozwalający zbadać wiedzę na temat poprawnego komponowania stroju. Ćwiczenia pomagające określić typ sylwetki i dobrać garderobę do proporcji ciała.

  • JAK CIĘ WIDZĄ...- ROLA WYGLĄDU W PROCESIE KREOWANIA WIZERUNKU

    • Psychologia koloru
    • Dodatki, czyli wielka rola małych rzeczy
    • Elegancko czy ekstrawagancko? Rodzaje garderoby i ich praktyczne zastosowanie na poszczególne okazje

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy analizują case study: przypadki odpowiedniego i niepoprawnego doboru stroju. Podzieleni na grupy formułują „ złote zasady” szafy idealnej. Komponowanie tzw. „ Kapsuły” metodami Pan Li Kin

  • WYGLĄDAJ PROFESJONALNIE – PODSTAWOWE ZASADY DRESS CODU

    • Garderoba bizneswoman i biznesmana
    • Standardy dress code w Europie i Polsce
    • Stroje na szczególne okazje ( przyjęcia, ambasada…)

    Ćwiczenia:
    Quiz pozwalający uczestnikom sprawdzić stan wiedzy na temat poprawnego komponowania stroju służbowego, tworzenie zasad dress code.

  • SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

    • Kto? Gdzie? Z Kim? Kiedy? Przedstawianie się, witanie, zachowania biznesowe w zgodzie z etykietą
    • Bilety wizytowe… niby mała rzecz…
    • Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo i dlaczego (biuro, samochód, winda, restauracja…)

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy będą się między sobą tytułować, przedstawiać, witać… zaprojektują wizytówkę idealną i będą trenować jej poprawne wręczanie

  • SPOTKANIA BIZNESOWE PRZY STOLE...

    • Zapraszanie, jedzenie, płacenie, dziękowanie…

    Ćwiczenie:
    Ten moduł szkolenia jest oparty głównie na treningu. Uczestnicy siadają za stołem i ćwiczą poprawne zachowania z rekwizytami, przy użyciu nakryć stołowych. Po tym ćwiczeniu nie będzie dla nikogo zaskoczeniem pięć rodzajów kieliszków, kilkanaście sztućców, niecodzienne menu i wymyślne techniki jedzenia potraw.

  • TECHNIKA, KULTURA I MANIERY W PRACY

    • Netykieta i jej rola w skutecznej komunikacji internetowej i telefonicznej
    • Z Klientem twarzą w twarz, czyli… czego oczekują od nas inni

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy analizują w grupach „ trudne przypadki” telefonicznych i internetowych kontaktów z Klientem. Odgrywanie ról „ wziętych z życia” polskich i zagranicznych firm.

  • NAJWIĘCEJ MÓWI O TOBIE... KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

    • Ile i co zapamiętają inni po spotkaniu z Tobą
    • „Diabeł tkwi w szczegółach”- rola zapachu, uśmiechu, gestu,mimiki, głosu i postawy ciała w komunikacji interpersonalnej

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy są podzieleni na grupy i odgrywają role, które wylosowali. Sytuacje autentyczne i dotyczące komunikacji niewerbalnej w biznesie. Ćwiczenie na zwiększenie samokonktroli.

  • TWOJE ZASOBY CZYLI, CZEGO POZORNIE NIE WIDAĆ

    • Spójność Twoją tarczą- jak dbać o wiarygodność wizerunkowo- komunikacyjną
    • Charyzma- mieć to Coś…
    • Przestrzeń własna i jej wpływ na wizerunek

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy w grupach tworzą model Champions Look i uczą się, jak w praktyczny i naturalny sposób budzić w sobie cechy charyzmatycznych jednostek.

  • MIĘDZYKULTUROWE RÓŻNICE W BIZNESIE

    • Żelazne zasady w biznesowych kontaktach międzynarodowych
    • Standardy etykiety w UE

    Ćwiczenia:
    Uczestnicy poznają Case study dotyczące kontaktów z zagranicznymi Klientami, Gośćmi, Kontrahentami. Przykłady pozytywne i negatywne, dyskusja moderowana

  • MANIERY I ICH ROLA W PERSONALITY PR

    • Różnice między etykietą towarzyską i biznesową
    • Skuteczna i spójna komunikacja interpersonalna
    • Proste i skuteczne techniki panowania nad sobą
    • Słuchać…jak to łatwo powiedzieć…

    Uczestnicy:
    Uczestnicy rozwiązują quiz sprawdzający stan wiedzy po przyswojeniu całego programu. Ćwiczenia pomagające uporządkować osobiste i zawodowe cele wizerunkowo- komunikacyjne.

  • MANIPULACJE ZE STRONY KLIENTÓW – ROZPOZNAWANIE I PRZECIWDZIAŁANIE

    • Istota manipulacji i perswazji
    • Techniki wywieraniu wpływu według R. Cialdiniego
    • Technika „dostrajania” i „prowadzenia”
    • Metody obrony przed manipulacją

Szkolenie savoir vivre prowadzi:

Karolina Kulisz-Pietrzykowska

Karolina Kulisz-Pietrzykowska

Coach ICC oraz specjalista PR

Cena szkolenia: 1 180 zł.

Szkolenie SAVOIR-VIVRE, jest szkoleniem dwudniowym.

Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT


Cena szkolenia zawiera :

  • Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
  • Uczestnictwo w szkoleniu
  • Podręcznik
  • Materiały piśmiennicze
  • Obiad w trakcie szkolenia
  • Całodzienne przerwy kawowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Polecenie literatury specjalistycznej

[schema type=”review” name=”Średnia ocena szkolenia:” author=”Trainers Team” user_review=”4.83″ ]

Gdzie szkolimy: