TECHNIKI SPRZEDAŻY – JAK ZDOBYĆ KLIENTA
(szkolenie dwudniowe)
„Klienci nie kupują dlatego, że zrozumieli, tylko dlatego, że zostali zrozumiani”
Świat biznesu i konsumentów zmienia się nieustająco. Sprzedawcy, którzy chcą odnieść sukces muszą zmienić swój stosunek do Klientów i stosunek do wykonywanej pracy. Sprzedawca musi umieć dostosować się do otoczenia i nowych warunków ekonomicznych, ale również nabyć nowe umiejętności, przydatne w pracy sprzedawcy. Internet dużo zmienił w codziennym życiu – między innymi, to jak sprzedajemy i jak kupujemy.
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą techniki sprzedaży, które pomogą sprzedawać w czasach, gdy największym konkurentem w sprzedaży jest internet. Dzięki nim będziesz w stanie skutecznie rywalizować w walce o Klienta.
Szkolenie TECHNIKI SPRZEDAŻY – Jak zdobyć Klienta da Ci narzędzia, dzięki którym osiągniesz upragniony sukces.
- Szkolenie dla Handlowców
- Szkolenie dla Pracowników wsparcia sprzedaży
- Szkolenie dla Menedżerów sprzedaży
Metodologia szkolenia oparta jest o zasady pracy warsztatowej (20% teorii i 80% praktyki). Proponowane metody pracy podczas szkolenia, to: praktyczne ćwiczenie elementów wystąpień publicznych, case study, ćwiczenia, gry szkoleniowe, mini-wykłady, dyskusje kierowane, praca grupowa oraz indywidualna.
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Poznają, przećwiczą i uporządkują standardy i techniki sprzedaży.
- Nauczą się dobierać styl sprzedaży do typu Klienta.
- Przećwiczą efektywne prezentowanie produktów językiem korzyści.
- Opracują skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami Klientów i trudnymi sytuacjami
- podczas sprzedaży/obsługi.
- Zdobędą umiejętność właściwego finalizowania sprzedaży.
- Będą świadomie budować pozytywne relacje z Klientami i dbać o wizerunek firmy.
Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym z powyższego tematu. Prześlij nam informacje na maila, zadzwoń (22 201-94-27) lub wypełnij poniższy formularz:
[contact-form-7 id=”5659″ title=”Formularz 1″]
Formularz On-line |
Formularz |
Formularz WORD |
Wypełniony formularz należy wysłać: faksem na numer (22) 201 92 82 lub zeskanować i przesłać na adres biuro@trainersteam.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Zapisując się na szkolenie otwarte akceptujesz REGULAMIN SZKOLEŃ OTWARTYCH
Czym więcej, tym TANIEJ…
Przy zgłoszeniu :
- 3 osób – rabat 5%,
- 4 osób – rabat 10%,
- 5 osób – rabat 15%,
- Przy zgłoszeniu 6 osób – JEDNA GRATIS !!!
Im szybciej, tym TANIEJ…
Przy przesłaniu zgłoszenia min. 30 dni przed datą szkolenia – rabat 5%
RABATY LOJALNOŚCIOWE :
- 10% RABATU dla Klientów, którzy już korzystali z naszej oferty szkoleń otwartych,
- 50 zł. RABATU dla uczestnika, który jest zapisany do naszego newslettera.
Powyższe rabaty, można sumować.
Program szkolenia – TECHNIKI SPRZEDAŻY – JAK ZDOBYĆ KLIENTA
ZDEFINIOWANIE PROFILU KLIENTA - SEGMENTACJA RYNKU, GRUPA DOCELOWA
- Segmentacja rynku
- Zdefiniowanie grupy docelowej
- Kryteria określające klienta – cechy klienta
- Stworzenie opisu klienta docelowego
DOPASOWANIE ROZWIĄZAŃ DO GRUPY DOCELOWEJ
- Dopasowanie produktu/usługi
- Dopasowanie kanałów reklamowych
- Odpowiedni język i styl komunikacji
- Właściwy dobór kanałów dystrybucji
KLIENT W INTERNECIE
- Wykorzystanie narzędzia jakim jest internet w kontaktach z klientami
- Bądź widoczny w sieci, buduj swoją markę w internecie
- Informacje dostarczane klientowi przez internet
- Serwis firmowy www i jego wartość dodana
TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ Z KLIENTEM
- Wstęp do telefonicznego umawiania spotkań
- Standardowy proces umówienia spotkania
- Podstawowe zasady efektywnego umawiania spotkań
- Rozmowa telefoniczna – umawianie spotkania
- Idealne rozpoczęcie rozmowy telefonicznej z potencjalnym Klientem
A GDY JUŻ JESTEŚMY NA SPOTKANIU - ZASADY ZDOBYWANIA INFORMACJI
- Umiejętność zadawania właściwych pytań
- Pytania pogłębiające.
- Pytania hipotetyczne jako narzędzie poszukiwania najlepszych rozwiązań.
- Jak zdobyć informację o których klienci nie chcą mówić. Technika trudnych pytań.
SZTUKA PREZENTACJI PRODUKTÓW I USŁUG
- Jak mówić ciekawie i przekonywująco przedstawiając produkt aby wyróżnić się od konkurencji
- Jak wzbudzić zainteresowanie klienta – emocje czy racjonalizm?
- Jakich słów unikać, a jakich użyć by zainteresować, a nie zniechęcić
JAK SKUTECZNIE POKONYWAĆ OBIEKCJE KLIENTÓW I ZAKOŃCZYĆ ROZMOWĘ SUKCESEM
- Obiekcje – szansa czy zagrożenie?
- Jak radzić sobie z fałszywymi obiekcjami?
- Jak przekuć obiekcję klientów w swój sukces sprzedażowy
- W jaki sposób i kiedy przejść do finalizacji sprzedaży
- Techniki persfazyjnego zamknięcia sprzedaży.
ZARZĄDZANIE PORTFELEM KLIENTÓW
- Lejek sprzedażowy
- Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
- Zasada Pareto
- Budowanie własnej bazy klientów
- Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych.
PRZEJMOWANIE KLIENTÓW OD KONKURENCJI – SPOSOBEM NA WZROST KONWERSJI SPRZEDAŻY
- Jak przekonać klienta?
- Klient pozornie nie zainteresowany
- Polecenia i rekomendacje
- Firmowe programy rekomendacyjne
- Najbardziej niekonwencjonalne i zaskakujące rozwiązania są najskuteczniejsze.
TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTA A JEGO OBSŁUGA
- Wymagające sytuacje w obsłudze klienta
- Typologia „trudnych klientów” i style zachowań klientów
- Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i celów
- Sposoby postępowania z różnymi klientami
MANIPULACJE ZE STRONY KLIENTÓW – ROZPOZNAWANIE I PRZECIWDZIAŁANIE
- Istota manipulacji i perswazji
- Techniki wywieraniu wpływu według R. Cialdiniego
- Technika „dostrajania” i „prowadzenia”
- Metody obrony przed manipulacją
Najbliższy termin szkolenia:
Szkolenie Techniki Sprzedaży
prowadzi:
Agnieszka Nowicka
Cena szkolenia: 1 180 zł.
Szkolenie TECHNIKI SPRZEDAŻY, jest szkoleniem dwudniowym.
Cena szkolenia jest ceną netto do której należy doliczyć 23% VAT
Cena szkolenia zawiera :
- Przeprowadzenie szkolenia przez doświadczonego trenera
- Uczestnictwo w szkoleniu
- Podręcznik
- Materiały piśmiennicze
- Obiad w trakcie szkolenia
- Całodzienne przerwy kawowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Indywidualna informacja zwrotna
- Polecenie literatury specjalistycznej
Gdzie szkolimy: