Agata A. Pawłowska
Trener Trainers Team

Obszary specjalizacji :
Umiejętności menedżerskie
Obsługa Klienta i techniki sprzedaży
Umiejętności osobiste
Train the Trainers – projekty obejmujące doskonalenie kompetencji trenerskich
Dossier trenera
Specjalizuje się w szkoleniach związanych z wszelkimi formami kontaktu z klientami: sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta. Opracowuje założenia i koordynuje projekty „Tajemniczy Klient” zarówno w formie badania telefonicznego jak i prowadzonego w punkcie sprzedaży.
Równoległym obszarem specjalizacji są umiejętności menedżerskie, zwłaszcza związane z zarządzaniem i motywowaniem, coachingiem menadżerskim.
Jako trener pracuje od 2008 rok, a od 2011 r., jest także certyfikowanym coachem ICC. Karierę zawodową rozpoczynała w Claritas Sp. z o.o., obecnie Axciom Polska, gdzie odpowiadała za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”. Od 2001 roku związana z PLL LOT S.A. początkowo jako Project Manager. Odpowiadała za stworzenie i koordynację działań związanych z programem lojalnościowym skierowanym do biur podróży IATA. Następnie w latach 2003-2007 odpowiedzialna była za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi klientami takimi jak Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi, Wrigley, BP, pełniąc stanowisko Global Key Account Managera. Dodatkowo koordynowała program Star Alliance Convention Plus, skierowany do firm działających na rynku konferencji i kongresów. Pracowała również w firmie Philips Polska w pionie Consumer Lifestyle jako trener sprzedaży
Agata A. Pawłowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (ukończone dwa kierunki) oraz studiów podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2013 r., realizowała czteromiesięczny staż naukowy finansowany ze środków unijnych, w trakcie którego zajmowała się opracowaniem narzędzia do badania kultury organizacyjnej.
W swoich szkoleniach łączy gruntowną wiedzę z zakresu psychologii społecznej z doświadczeniem handlowym oraz menedżerskim. Bardzo ważne dla niej jest to, aby w trakcie szkoleń skupiać się na realnych sytuacjach zaczerpniętych z życia zawodowego uczestników.
Jej motto to „Change before you have to” (H. Ford). Wierzy, że tylko ten kto wyprzedza zmiany, a nie się im poddaje jest skuteczny.
Umiejętności menedżerskie:
- Warsztat umiejętności menedżerskich
- Coaching menadżerski
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Motywowanie i kontrola pracowników
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie przez cele
- Rozmowa oceniająca
Obsługa Klienta i techniki sprzedaży:
- Techniki sprzedaży
- Psychologia sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Telefoniczna obsługa klienta
- Przyjmowanie reklamacji
- Badanie satysfakcji klienta
Umiejętności osobiste:
- Metody wywierania wpływu
- Efektywność osobista i nawyki skutecznego działania
- Zarządzanie czasem
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja i współpraca w zespole
- Zachowania w trudnych sytuacjach, obsługa trudnego klienta
- Sztuka prezentacji
- Trening asertywności
- Typologia osobowości i dopasowanie stylu komunikacji
Train the Trainers – projekty obejmujące doskonalenie kompetencji trenerskich
- “Nie ma trudnych klientów, ale są trudne sytuacje” – 29 października 2008 r.
Dodatek specjalny do Rzeczpospolitej “We know how” - „Czy każdy klient może być kluczowy” – styczeń/luty 2010 r.
Artykuł publikowany w następujących serwisach tematycznych: www.nf.pl; www.szkolenia24h.pl; www.salesnews.pl; www.menadżer.wp.pl; www.otopr.pl, www.trainerstem.pl - „Ocena okresowa pracowników. Różnice pomiędzy biznesem, a administracja publiczną.” – listopad 2013 r.
Artykuł publikowany na stronie www.treco.pl, www.trainerstem.pl. - „Typologia klientów. Znajdź klucz do serca każdego z nich.” – marzec 2012 r.
Artykuł publikowany na stronie www.treco.pl, www.trainerstem.pl
- Alior Bank
- Anwil
- McCain Polska
- Abbot Laboratories Poland
- Bayer Polska
- Pragma Inkaso
- Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych
- Totalizator Sportowy
- Peugeot Polska
- Citroen Polska
- Hormann Polska
- Philips
- Centrum Edukacji Obywatelskiej
- Apple Polska
- Farmacol
- Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie
- Globema
- Ministerstwo Finansów
- Ministerstwo Środowiska
- Pekao Faktoring
- Impel
- SKOK im. F. Blachnickiego
- Pearson Longman
- BZ WBK
- Polskapresse