Agnieszka Nowicka
Trener Trainers Team

Obszary specjalizacji :
Zarządzanie
Budowanie silnej marki
Kształtowanie wizerunku firmy
Dossier trenera
„Szaleństwem jest zachowywać się w ten sam sposób i oczekiwać innego rezultatu”
~Albert Einstein
Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu.
W swojej pracy koncentruje się na poszukiwaniu i wskazywaniu nowych niekonwencjonalnych rozwiązań, jednocześnie nie skomplikowanych, a mogących wiele zmienić.
Doświadczenie zdobyła w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego była odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, kreowanie i realizację działań marketingowych, nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy.
Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.
Kilkukrotny prelegent na konferencjach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu:
- Strategicznych aspektów zarządzania;
- Oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i szans jej wzmocnienia na rynku usług o dynamicznie rozwijającej się konkurencji;
- Korzyści wprowadzenia systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz programów lojalnościowych;
- Perspektyw utrzymania pozycji rynkowej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.
Obecnie jest doktorantką na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, członkiem Koła Naukowego UG. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.
- Poczta Polska,
- ING Bank,
- ING Leasing,
- PKO BP, Bosch,
- Nowa Szkoła,
- Jumi, Landshud,
- Centrum Badań Klinicznych PI-House,
- Wabar,
- Multi Interactive Solutions,
- GSMOK.
- SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
- EFEKTYWNY MENEDŻER
- MENEDŻER RESTAURACJI
- PRACA ZESPOŁOWA. KOMUNIKACJA W ZESPOLE
- SPRZEDAŻ I MARKETING W DOBIE INTERNETU
- SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
- TECHNIKI OBRONY PRZED MANIPULACJĄ W ROZMOWACH HANDLOWYCH. JAK SKUTECZNIE WYWIERAĆ WPŁYW NA INNYCH
- PROFESJONALNA ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
- SZTUKA WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK