Danuta Zicz
Trener Trainers Team

Obszary specjalizacji :
E-marketing
E-commerce
Social marketing
Fanpages marketing
Cross-marketing
Clienting, branding
E – wizerunek;
Dossier trenera
„Marketing to nie tylko zawód, ale moja pasja i sposób na życie.”
Ekspert w tworzeniu wizerunku firm. Doświadczona w obsłudze dużych firm polskich i międzynarodowych. Posiada szerokie kompetencje w marketingu relacyjnym, co pozwoliło jej nawiązać trwałe relacje z firmami na szczeblu korporacyjnym.
Pasjonatka tworzenia wizerunku firm. Doświadczenie zdobyła obsługując duże firmy polskie i międzynarodowe korporacje. Posiada szerokie kompetencje w marketingu relacyjnym, co pozwoliło jej nawiązać trwałe relacje z firmami na szczeblu korporacyjnym.
Wspiera strategicznie Zarządy Firm. Trener, szkoleniowiec – praktyk. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku firmy oraz managera w e-przestrzeni oraz social media. Entuzjastka możliwości internetu, zwolenniczka połączenia marketingu korporacyjnego, kulturowego i duchowego.
- świetne relacje interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy
- nastawienie na realizację celów / wysoka skuteczność
- sumienność i wysokie zaangażowanie
- etyczne działanie zgodne z wartościami moralnymi
- CHANTIEL.COM,
- CHANTIEL.PL,
- VISION.ONE,
- KRAKOWSKA WYŻSZA SZKOŁA PROMOCJI ZDROWIA,
- MIEJSKA FARMA PIĘKNOŚCI,
- MAGNIFICO,
- BAHLSEN,
- MASPEX,
- WARTA SA,
- SEGECE POLSKA,
- LEONARDO RISTORANTE,
- GRUPA SCANDALE,
- KLUB URODY BEAUTY-SPOT,
- HOTEL ELEKTOR,
- OPEN THINK,
- UNIHOUSE DEVELOPMENT,
- DOM AUKCYJNY WIERZYTELNOŚCI POLFIN,
- HOLIDAY TRAVEL CENTER,
- FRANCK PROVOST PARIS
- SOCIAL MEDIA – PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W MARKETINGU
- MARKETING INTERNETOWY – NAJSKUTECZNIEJSZE NARZĘDZIA PROMOWANIA MARKI
- MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W FIRMIE – PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE
- ANALIZA FIRMOWEJ STRONY WWW