Wojciech Szewczykowski
Trener Trainers Team

Obszary specjalizacji :
Szkolenia menadżerskie
Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia z rozwoju osobistego
Szkolenia z negocjacji
Dossier trenera
Trener z dziesięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń oraz dwunastoletnim doświadczeniu na stanowiskach regionalnego kierownika sprzedaży, dyrektora sprzedaży i dystrybucji.
Ekspert w zakresie negocjacji oraz organizowania i zarządzania sprzedażą a także zespołami sprzedażowymi.
Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji o szerokim zakresie – międzynarodowe, zaawansowane, kupiecki, sprzedażowe a także z organizacji sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju umiejętności kierowniczych, budowania zespołów i komunikacji.
Wykształcenie:
- Auction Room „Francis Smith” Szkolenie z prowadzenia aukcji i staż, Londyn, Wileka Brytania
- Motivational Appraisal of Personal Potencial / International Potencial Network, INC / Mineapolis
- Studium dla Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży, Centrum Prywatyzacji Serock
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie – Ekspansja na rynek amerykański
- SGH Warszawa – studium Public Relation
- Międzynarodowa Szkołą Menedżerów w Warszawie / Studium z Organizacji Sprzedaży
- Akademia Ekonomiczna w Krakowiem Studia Podyplomowe – Zarządzanie i Marketing
- Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie / Kier. Turystyka i Rekreacja / Spec. Marketing w turystyce.
Krótki opis kariery zawodowej:
- 1992 1994 Unilever – Algida Iglo, Przedstawiciel Handlowy i Regionalny Kierownik Sprzedaży
- 1994-1997 Nestle – Golana , Regionalny Kierownik
- 1997-2002 Haft SA, Dyrektor ds Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu / Grupa Haft – Weltom SA – Dyrektor ds Rozwoju członek Zarządu
- 2002-2004 Pstes Friends Poland – Własna firma o międzynarodowym zasięgu
- 2004 obecnie. trener, doradca, konsultant, coach. negocjator, Freelancer
Przepracowanych ponad 1000 dni szkoleniowych
- DESPOL sp. z o.o.
- BUDMECH WT W. Łojewski i Syn Sp. J.
- Nestle Pacific,
- Thomson,
- Pascal Wydawnictwo,
- Hotele Campanile,
- T-mobile,
- BGŻ,
- Nordea Bank,
- Bank PKO BP,
- Leroy Merlin,
- Scania,
- Skoda,
- PCC ROKITA,
- Doraco.
Szkolenia menedżerskie:
- Efektywny zespół – współdziałanie poprzez zaufanie i partnerstwo.
- Współodpowiedzialność w „Gospodarskim” systemie zarządzania. Optymalizacja pracy z zasobami.
- Przywództwo w czasie burzliwych zmian w organizacji
- Decyzje i dylematy współczesnych menedżerów.
- W podnoszeniu świadomości ekonomicznej zespołów. Racjonalizacja i optymalizacja organizacji.
- Lider z pośród nas. Solidne podstawy dla świeżo mianowanych menedżerów
Szkolenia sprzedażowe:
- Obrona ceny i marży w środowisku narastającej konkurencji.
- Pozycja lidera zagrożona? W poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej.
- Praktyczne warsztaty dla odpierających ataki konkurencji.
- Telefoniczne umawianie spotkań. Intensywne warsztaty z użyciem realnego klienta.
- Kiedy brak argumentów racjonalnych. Warsztaty kreatywności dla handlowców
- Wzrost oczekiwań, spadek wydajności? Źródła pobudzania aktywności handlowej
- Zamknięte drzwi ? Pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenia – rozwój osobisty
- Maksimum korzyści przy racjonalnych nakładach. Warsztaty podnoszenia efektywności osobistej z elementami jogi.
- Zarządzanie sobą w czasie z elementami automotywacji.
- Kiedy grupa jest wyzwaniem. Warsztaty z wystąpień publicznych.
- Oswajanie nieznanego. Warsztaty z przechodzenia przez zmianę
Negocjacje – projekty doradcze, szkolenia, uczestnictwo.
- Negocjacje dla handlowców
- Negocjacje dla kupców
- Negocjacje – Spory – Konflikty – Mediacje
- Rozwiązywanie sporów zbiorowych
- Renegocjacje warunków handlowych
- Negocjacje dla Developerów
- Negocjacje przy sprzedaży i wynajmie nieruchomości
- Negocjacje dla branży motoryzacyjnej
- Negocjacje przy realizacji inwestycji
- OBRONA MARŻY ORAZ TECHNIKI PREZENTOWANIA CENY;
- COACHING DLA MENEDŻERÓW W DOBIE ZMIAN;
- TECHNIKI SPRZEDAŻY Z NACISKIEM NA ROZMOWY O CENIE;
- SKUTECZNA SPRZEDAŻ – TECHNIKI I TAJNIKI;
- SPRZEDAŻ KLIENTOWI KONKURENCJI;
- NEGOCJACJE ZAKUPOWE – POZIOM PODSTAWOWY I ZAAWANSOWANY;
- SZTUKA NEGOCJACJI HANDLOWYCH – POZIOM PODSTAWOWY I ZAAWANSOWANY;
- WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH;
- TELEFON JAKO PODSTAWOWE NARZĘDZIE PRACY HANDLOWCÓW;
- FINALIZOWANIE ZACZYNA SIĘ OD POCZĄTKU – SZTUKA ZAMYKANIA SPRZEDAŻY;
- MANAGER SPRZEDAŻY CZYLI SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM;